Jogi nyilatkozat

A blogon szereplő - pallart.blogspot.com - jelzéssel ellátott képek a saját fotóim. Azok bárminemű felhasználása a forrás megjelölésével engedélyezett. És dobj róla egy e-mailt. A tárgyaláson történt esetek valósak is lehetnek. Mindennemű véleménnyilvánítás kizárólag a sajátom, általánosításra nem alkalmas.

2010. július 22., csütörtök

E-eljárások

Idézek egy e-mailből:

"Ma reggel eltemettem az elektronikus közszolgálatot :(
Erkölcsi bizonyítványt igényeltem volna, nem akartam postázni, mondván ha már van ügyfélkapu, meg KEK KH, akkor csinálom neten. Érdekesség, hogy az APEH nyomtatványkitöltőjével kell csinálni, de ok legyen. Miután elküldöd, be kell fizetni az eljárási illetéket, és jött az érdekesség. A befizetés közlemény rovatába: 27 számot, és egy 5 jegyű technikai azonosítót kell beírni, amiből az egyik karakter "#" ami a banknak nem elfogadható. kb. 1 órás telefonálgatás (le kell szögezzem, maximálisan segítőkészek voltak, visszahívtak, meg minden) után mondták, hogy feladják, illetve az egyik ügyintéző mondta, hogy kiírja BETŰVEL, HOGY KETTŐS KERESZT!!!!!!! :)
Aztán felhívtam az ügyfélkaput, és kiderül, hogy az elektronikus kérelmek pénzügyeit nem automata, egy jó program, hanem egy Rozika intézi, és ő párosítgatja a kérelmeket manuálisan az illetékekkel, így azt mondta, hagyjam le a nyugodtan a számok egy részét, benne a # - et is, mert Rozika megleli, így igazából nem is kell a 27 karakteres kód, meg az ellenőrző számsor....
Ja és a bankomnál, benne vagyok az első 10-ben, aki eljárási illetéket akart ügyfélkapuval fizetni, mert senki nem hallott ilyen hibáról korábban...
Digitális átállás, meg a faszom, amikor még kislemezes programokat használunk..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése